مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 16:002024-02-03فرهنگي

تیزر «صبح اعدام» منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با نمایش فیلم سینمایی «صبح اعدام»، به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی شیرمحمدی در سومین روز از چهل ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینمای رسانه، - تیزر فیلم سینمایی صبح اعدام ، به کارگردانی بهروز افخمی همزمان با نمایش در سومین روز جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با نمایش فیلم سینمایی صبح اعدام ، به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی شیرمحمدی در سومین روز از چهل ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینمای رسانه، تیزر این اثر که ساخت آن برعهده امید میرزایی بوده است، رونمایی شد.

این فیلم سینمایی که در بخش سودای سیمرغ چهل ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد، امروز شنبه 13 بهمن ماه در سانس اول کاخ رسانه به نمایش در آمد.

صبح اعدام که اقتباسی از گزارش مفصل یک خبرنگار از تیرباران و اعدام شهید طیب حاج رضایی و اسماعیل رضایی در پی قیام خونین 15 خرداد 1342 در روزنامه کیهان است، برشی از لحظات پایانی زندگی این دو شخصیت مردمی را به صورت ریل تایم و در فاصله زمانی 5 تا 6:30 صبحِ روز اعدام روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیزر «صبح اعدام» منتشر شد

تیزر «صبح اعدام» منتشر شد