مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 11:552024-01-24سياسي

آزادی 17 زندانی زنجانی به مناسبت «روز پدر»


مدیر کل زندان های استان زنجان گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) 17 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان های زنجان از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت فرارسیدن سالروز فرخنده و با سعادت میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و بزرگداشت روز پدر و با مساعدت خیرین و نیکوکاران فهیم زنجانی، 17 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان های استان از زندان آزاد شدند.

حجت اسلام والمسلمین بنیادی، مدیرکل زندان های زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه برنامه های کاهش جمعیت کیفری و تلاش حداکثری در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان، و به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع) 17 نفر از زندانیان استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان های استان زنجان با بیان اینکه از این تعداد 2 نفر از آنها زن و 15 نفر مرد بودند، افزود: این زندانیان با میزان بدهی 55 میلیارد ریالی از طریق گذشت شکات، آورده محکومین، قبولی اعسار، کمک های ستاد دیه و کمک 2 میلیارد ریالی خیرین در این ایام مبارک از زندان های استان آزاد شدند.

وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته در مجموعه ستاد دیه استان و به همت خیرین نیک اندیش زنجانی از ابتدای سال تاکنون تعداد 220 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان های استان آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 17 زندانی زنجانی به مناسبت «روز پدر»

آزادی 17 زندانی زنجانی به مناسبت «روز پدر»