مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 10:502024-01-22اجتماعي

حیات وحش عباس آباد نایین، پناهگاه گونه های در خطر انقراض


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: پناهگاه حیات وحش عباس آباد یکی از مهمترین زیستگاه های کشور به لحاظ حضور و حمایت از انواع گونه های کمیاب و در خطر انقراض به ویژه گربه سانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور با سفر به استان اصفهان، به بررسی ظرفیت های مناطق تحت مدیریت و  تنوع زیستی شهرستان های اردستان و نایین پرداخت.

وی ضمن دیدار با محیط بانان و مشاهده و بررسی شرایط زیستگاه و جمعیت حیات وحش منطقه حفاظت شده کهیاز، در برنامه سرشماری حیات وحش این منطقه نیز شرکت کرد و از زیستگاه های طبیعی شهرستان اردستان بازدید کرد.

اکبری ضمن حمایت و تبیین ضرورت و اهمیت مشارکت مردم و جوامع محلی در توسعه حفاظت از محیط زیست، از حفاظت گاه مشارکتی پیشنهادی کوه شیر در بخش مرکزی شهرستان نایین، بازدید کرد و با جمعی از حامیان محلی حیات وحش و همیاران محیط زیست و منابع طبیعی در خصوص حفاظت بیشتر از این عرصه طبیعی، دیدار و گفت وگو کرد.

بازدید معاون محیط زیست طبیعی کشور از پناهگاه حیات وحش عباس آباد معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور مصوبه و ابلاغیه اخیر هیأت وزیران در خصوص اجرای بند ب ماده 38 قانون شکار و صید با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات وحش عباس آباد نایین، پناهگاه گونه های در خطر انقراض

حیات وحش عباس آباد نایین، پناهگاه گونه های در خطر انقراض