مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 20:152024-02-08حوادث

آخرین اخبار انتظامی پلیس آذربایجان شرقی


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از توقیف یک دستگاه کامیون تریلی و کشف 21 تن و 590 کیلوگرم کنستانتره میوه قاچاق در شهرستان مرند خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از توقیف یک دستگاه کامیون تریلی و کشف 21 تن و 590 کیلوگرم کنستانتره میوه قاچاق در شهرستان مرند خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار کنسانتره (پوره میوه) به صورت غیر بهداشتی و فاقد مجوز گمرکی از یکی از استان های همجوار به شهرستان مرند می باشد، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس تریلی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف که در بازرسی از آن تعداد 88 بشکه به مقدار 21 تن و 590 کیلوگرم کنستانتره (پوره میوه) خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرده اند، گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق کالا مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق و احتکار کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار انتظامی پلیس آذربایجان شرقی

آخرین اخبار انتظامی پلیس آذربایجان شرقی