مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 18:452024-01-25اجتماعي

اعلام آماده باش مدیریت بحران اصفهان به دستگاه های امدادی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با نفوذ سامانه ناپایدار جوی مدیریت بحران استان اصفهان به دستگاه های امدادی استان اعلام آماده باش داد.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با نفوذ سامانه ناپایدار جوی مدیریت بحران استان اصفهان به دستگاه های امدادی اداره راهداری، راهداران، پلیس راه، عوامل امدادی، جمعیت هلال احمر و اورژانس اعلام آماده باش داده است.

وی با اشاره به آمادگی ستاد مدیریت بحران فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی از روز جمعه تا روز یکشنبه گفت: با نفوذ سامانه ناپایدار جوی بارش برف و کولاک، وزش تندباد و کاهش میدان دید و لغزندگی محورها در معابر شهری و روستایی در مناطق غرب و جنوب استان و با شدت بیشتر در فریدونشهر، سمیرم و بویین میاندشت و مناطق و محورهای جاده ای مرزی بین استان اصفهان و استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی و کهکیلویه و بویر احمد پیش بینی می شود.

 شیشه فروش با اشاره به صدور هشدار سطح زرد برای سایر مناطق استان با بارش باران و برف و تندباد بیان کرد: استقرار تجهیزات امداد زمستانی و ماشین آلات راهداری در راهدارخانه ها، دپوی نمک و شن در مناطق شهری و روستایی مناطق غرب و جنوب، تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آماده باش مدیریت بحران اصفهان به دستگاه های امدادی

اعلام آماده باش مدیریت بحران اصفهان به دستگاه های امدادی