مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 18:352024-02-18سياسي

اصل مشارکت تداوم بخش حاکمیت جمهوری اسلامی است


قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت در نشست معاونان فرهنگی دانشگاه های منطقه 1 بر لزوم فعالیت دانشگاهیان برای ارتقای مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

- قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت در نشست معاونان فرهنگی دانشگاه های منطقه 1 بر لزوم فعالیت دانشگاهیان برای ارتقای مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قائم مقام معاونت فرهنگی وزارت علوم در نشست معاونین فرهنگی منطقه1 گفت: با تمام فشارها و هجمه هایی که به کشور وارد شده و علی رغم جنگ شناختی و روانی که نسبت به جامعه ما انجام می شود، یک پیوند ناگسستنی ملت با ولایت و ملت با نظام وجود دارد که واقعا ستودنی است البته که وقتی شکل گیری انقلاب اسلامی را هم نگاه کنیم مبتنی بر رای مردم و مبتنی بر خواست مردم بود.

وی افزود: شهید مطهری بعد از دیدار با امام خمینی (ره) بسیار امیدوارنه گفتند انقلاب اسلامی پیروز می شود و چند ویژگی از امام خمینی (ره) نام بردند: ایمان به خدا، ایمان به هدف، ایمان به راه خود و ایمان به امت خود و بر همین اساس باور داشتند که بایستی با مردم پیش برود.

جعفرپور گفت:در سیره و مشی امام و رهبری هم که نگاه می کنیم همواره توجه به مردم و اتکا به آرای مردم مورد توجه بوده است البته که در سیره اهل بیت هم همین وجود دارد و رابطه امام امت با مردم و نظریه ولایت فقیه هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل مشارکت تداوم بخش حاکمیت جمهوری اسلامی است

اصل مشارکت تداوم بخش حاکمیت جمهوری اسلامی است