مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 09:102024-02-05اقتصادي

برنامه حمایتی وزارت صمت برای حمایت از صنایع کوچک


رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از صنایع و مشاغل محلی کوچک را تشریح کرد.

- رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از صنایع و مشاغل محلی کوچک را تشریح کرد.

فرشاد مقیمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با نقش سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در تقویت کسب و کارهای بومی و ایجاد بنگاه های اقتصادی، گفت: تا امروز نزدیک به 505 خوشه مشاغل بومی و محلی کوچک در کشور شناسایی شده است و خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته، توانسته ایم 185 خوشه مشاغل محلی کوچک را به شبکه بازار ملی کشور، متصل کنیم.

وی افزود: این مشاغل که صنایع و حرفه های زیر 50 نفر نیروی کار را شامل می شود با پیگیری های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ظرفیت شناسی شده و با شناسایی مزیت های آن ها به آموزش جهت تخصصی کردن مشاغل بومی و به روز رسانی آن ها پرداخته ایم.

معاون وزیر صمت در رابطه با برنامه های حمایتی این وزارت خانه برای صنایع و مشاغل محلی کوچک، اظهار کرد: آموزش، اطلاع رسانی، آگاه سازی و ارائه تسهیلات حمایتی مخصوص کارآفرینان از وظایف سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران است و با پیگیری های به عمل آمده، پروژه توسعه خوشه ای و تبدیل مشاغل محلی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه حمایتی وزارت صمت برای حمایت از صنایع کوچک

برنامه حمایتی وزارت صمت برای حمایت از صنایع کوچک