مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 11:102024-02-01اقتصادي

40 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب شرب ساوه افزوده شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: با وارد مدار شدن یک حلقه چاه 40 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب ساوه افزوده شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حشمت اله عباسی صبح امروز در حاشیه افتتاح طرح های دهه فجر با اشاره به مشکل آب در ساوه گفت: با وارد مدار شدن یک حلقه چاه 40 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب ساوه افزوده شد.

وی تصریح کرد: به دنبال حل مشکلات آب شهر ساوه، اقدامات گسترده ای در سه سطح کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت توسط شرکت آب و فاضلاب استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: یکی از اقدامات کوتاه مدت این شرکت، استفاده از چاه حفاری شده در محل انبار شرکت آب و فاضلاب می باشد که با انجام عملیات سه راگیری، وارد مدار بهره برداری شد.

عباسی ادامه داد : اتصال آب این چاه توسط یک لوله چدنی با سایز 300 میلیمتر به خط اصلی آب شهر با سایز 700 میلیمتر انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اشاره به سختی کار اکپیپ های اتفاقات در انجام این عملیات گفت: به علت اینکه این عملیات بر روی خط اصلی آب شهر ساوه صورت می گرفت سعی شد با انجام هماهنگی های لازم بین اکیپ ها و همچنین ذخیره سازی مخازن ذخیره آب شهر ساوه، این عملیات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود و خوشبختانه هیچگونه اختلالی در پایداری شبکه و تامین آب مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب شرب ساوه افزوده شد

40 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب شرب ساوه افزوده شد