مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 13:552024-01-23سياسي

انتخابات نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان گفت: انتخابات نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است و مسئولیت اجرا نیز برعهده مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان پیش از ظهر امروز سه شنبه در همایش نقش احزاب و رسانه ها در انتخابات که در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز کردستان  برگزار شد، اظهار کرد: در فرآیندهای اجتماعی و ساحت های سیاسی گفتار و نوشتار باید به گونه ای باشد که عوام آن را متوجه شوند و خواص نیز آن را بپسندند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان با بیان اینکه شیوه بیان و نوع انتقال موضوعات انتخاباتی نیز باید براساس مطالب یاد شده باشد، افزود: در این بخش نقش احزاب و رسانه ها و جریان های سیاسی پررنگ تر است.

وی با تاکید بر اینکه هر میزان زبان جامعه هدف را متوجه شویم بهتر می توانیم مفاهیم را به آنها منتقل کنیم، گفت: در جامعه مدرن احزاب و رسانه ها نقش حلقه های میانی دارند.

رضایی با بیان اینکه امروزه کارآمدی و فناوری بیشتر مورد توجه و قضاوت نسل جدید بوده و وجود این دو ویژگی در اقناع جوانان اثرگذار است، افزود: انتخابات نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است و مسئولیت اجرا نیز برعهده مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است

انتخابات نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است