مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 09:052024-02-03اقتصادي

بهره مندی بیش از 7000 خانوار شهری از نعمت گاز همزمان با دهه فجر


مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و در تداوم روند توسعه گازرسانی به سیستان و بلوچستان طرح های گازرسانی به پنج شهر با هدف بهره مندی مردم از گازشهری انجام خواهد شد که این اقدام بیش از هفت هزار و 450 .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و در تداوم روند توسعه گازرسانی به سیستان و بلوچستان طرح های گازرسانی به پنج شهر با هدف بهره مندی مردم از گازشهری انجام خواهد شد که این اقدام بیش از هفت هزار و 450 خانوار شهری را زیرپوشش بهره مندی از گاز شهری قرار می دهد.

محمدرضا میرشکاری امروز شنبه در مراسم افتتاح طرح های گاز رسانی استان افزود: همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در بخش صنایع و مصرف کنندگان عمده 10 طرح گازرسانی در این استان به بهره برداری می رسد.

وی افزد: طرح گازرسانی به طرح مسکن ملی زاهدان نیز به جهت بهره مندی بیش از سه هزار و 400 خانوار و گازرسانی به بیش از 400 خانوار ساکن در برخی روستاهای سیستان و بلوچستان، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در بخش صنایع و مصرف کنندگان عمده نیز 10 طرح گازرسانی در منطقه سیستان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 7000 خانوار شهری از نعمت گاز همزمان با دهه فجر

بهره مندی بیش از 7000 خانوار شهری از نعمت گاز همزمان با دهه فجر