مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 22:202024-01-27سياسي

زیدآبادی: روحانی را ردصلاحیت کردند که بازی با «ریسک صفر» انجام شود!


آنان پیش از این شیخ را آزموده اند و و احتمال می دهند که با وجود هیچ نشانه ای از امکان رأی آوری او، چه بسا بار دیگر به صحرای کربلا بزند و نتیجه بازی را تغییر دهد! پس چه بهتر که بازی با ریسک صفر انجام شود! بازی با ریسک صفر هم اما ریسک های خطرناک خود را دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی نوشت: سال 96 من تقریباً مطمئن بودم که شورای نگهبان صلاحیت شیخ حسن روحانی را برای دور دوم ریاست جمهوری تأیید نمی کند.

در واقع، تمام شواهد رسانه ای نشان می داد که دیگر هیچگونه تمایلی برای همکاری با آقای روحانی وجود ندارد و از همین رو به اصلاح طلبان تأکید کردم که اگر او بدون توافق روشنی با جناح مقابل وارد صحنه رقابت شود، در صورت پیروزی هم بدون تردید دوره دومش با کارشکنی و در نتیجه ناکامی فضاحت باری روبرو خواهد شد بخصوص اینکه عقیم ماندن برجام و تشدید تحریم ها نیز در افق سیاست ایالات متحده هویدا بود.

شورای نگهبان اما به خلاف انتظارم صلاحیت روحانی را تأیید کرد و این موجب سردرگمی من شد.

برای نجات از سردرگمی به این تحلیل رسیدم که به احتمال زیاد، ارزیابی طرفِ مقابل این بوده است که روحانی رأی ندارد و حتی یک "چوب خشک" هم در مقابل او رأی می آورد، پس به جای به جان خریدن هزینه رد صلاحیت او، بهتر است که از طریق صندق رأی حذف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیدآبادی: روحانی را ردصلاحیت کردند که بازی با «ریسک صفر» انجام شود!

زیدآبادی: روحانی را ردصلاحیت کردند که بازی با «ریسک صفر» انجام شود!