مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 11:152024-01-30اجتماعي

هشیلان جان گرفت


به گفته رییس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه، با بهبود دبی سراب سبزعلی آب در حال سرریز به تالاب هشیلان است و به تدریج وضعیت این تالاب بهتر خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه، با بهبود دبی سراب "سبزعلی" آب در حال سرریز به تالاب هشیلان است و به تدریج وضعیت این تالاب بهتر خواهد شد.

محمدحسین فلاحتی در گفت و گو با ایسنا، از بهبود وضعیت تالاب هشیلان به دنبال بارش برف و باران چند وقت اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر دریاچه سراب سبزعلی به عنوان منبع تامین آب تالاب هشیلان پُر از آب شده و آب به تدریج در حال سرریز به تالاب است.

وی افزود: برای اینکه تالاب نیز از آب پُر شود، به یک بارندگی خوب دیگر نیاز داریم که احتمالا این اتفاق تا اوایل اسفندماه خواهد افتاد و شاهد احیاء مناسب تالاب نیز خواهیم بود.

رییس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه احیاء تالاب احتمالا دوام خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سراب سبزعلی در حال تغذیه تالاب است و بارش هایی را هم پیش رو داریم، احتمالا پر شدن تالاب موقتی نباشد.

فلاحتی دبی کنونی سراب سبزعلی را حدود سه تا چهار لیتر در ثانیه عنوان کرد و افزود: اگرچه در زمانی که وضعیت بارندگی بسیار خوب بود، دبی 200 لیتر در ثانیه را نیز در سراب سبزعلی داشتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشیلان جان گرفت

هشیلان جان گرفت