مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 16:052024-01-24سياسي

عزم جدی مجلس برای توسعه هرچه بیشتر روابط با فدراسیون روسیه


مدیرکل بین الملل مجلس در دیدار با سفیر فدراسیون روسیه در تهران ضمن تأکید بر نقش دیپلماسی پارلمانی در راستای ارتقاء و گسترش همکاری های دو و چندجانبه، - مدیرکل بین الملل مجلس در دیدار با سفیر فدراسیون روسیه در تهران ضمن تأکید بر نقش دیپلماسی پارلمانی در راستای ارتقاء و گسترش همکاری های دو و چندجانبه، به سفرهای متعدد مقامات پارلمانی دو کشور در بازه زمانی یکسال گذشته اشاره نمود و سطح مناسبات فی مابین را عالی ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم شافعی مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه،( 4 بهمن ماه) با الکسی ددوف سفیر فدراسیون روسیه در تهران دیدار و در خصوص توسعه همکاری های پارلمانی گفتگو کرد.

شافعی در ابتدای این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت گسترش مناسبات جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، گفت: خوشبختانه امروز روابط دوکشور در بالاترین سطح در حال پیگیری است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در خصوص موضوعات مشترک نیاز به تبادل نظر و همکاری دارند و در شرایط حاضر ضرورت رایزنی های بین دو کشور بیش از هر زمانی، اهمیت پیدا کرده است.

مدیرکل بین الملل مجلس در ادامه با تأکید بر نقش دیپلماسی پارلمانی در راستای ارتقاء و گسترش همکاری های دو و چندجانبه، به سفرهای متعدد مقامات پارلمانی دو کشور در بازه زمانی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی مجلس برای توسعه هرچه بیشتر روابط با فدراسیون روسیه

عزم جدی مجلس برای توسعه هرچه بیشتر روابط با فدراسیون روسیه