مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:352024-01-21بين الملل

تلاش دستیاران بایدن برای جلب رضایت کنگره جهت کمک به اوکراین


دستیاران ارشد دولت بایدن تلاش می کنند تا با ارائه ارزیابی بسیار منفی از شرایط فعلی اوکراین رضایت قانون گذاران کنگره آمریکا برای ارائه کمک بیشتر به این کشور جنگ زده را جلب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دستیاران ارشد جو بایدن رییس جمهور آمریکا در تلاش هستند تا به هر طریقی رضایت قانون گذاران مجلس نمایندگان این کشور را برای تداوم حمایت ها از اوکراین را به دست آورند و در این راه سعی می کنند با ارائه برخی از گزارشات، وضعیت این کشور جنگ زده را بسیار نامطلوب توصیف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی نیوز این اقدام پس از آن صورت می گیرد که رییس مجلس نمایندگان آمریکا در دیدار با رییس جمهور این کشور در کاخ سفید به صورت علنی از موافقت با تداوم حمایت های مالی و نظامی از کشور جنگ زده اوکراین تا زمانی که سیاست های دولت نسبت به بحران مرزهای جنوبی تغییر محسوسی پیدا نکرده است، مخالفت کرد.

اکنون به گفته برخی منابع، دستیاران ارشد جو بایدن در جریان یک نشست خصوصی به قانون گذاران هشدار داده اند که اگر کنگره آمریکا نتواند طی روزهای آینده کمک های نظامی بیشتری به اوکراین صادر کند، روسیه طی چند هفته و در بهترین حالت ممکن در جنگ پیروز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دستیاران بایدن برای جلب رضایت کنگره جهت کمک به اوکراین

تلاش دستیاران بایدن برای جلب رضایت کنگره جهت کمک به اوکراین