مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 14:052024-02-19سياسي

حضور بلاگرهای چینی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان کرمان


مشاور گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از سفر 10بلاگر و اینفلوئنسر چینی به کرمان خبر داد و گفت: این گروه در قالب توری تحت عنوان «سلام ایران» به معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری کل کشور مسیری را می پیمایند و عصر امروز به کرمان می آیند.

- ایسنا/کرمان مشاور گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از سفر 10بلاگر و اینفلوئنسر چینی به کرمان خبر داد و گفت: این گروه در قالب توری تحت عنوان سلام ایران به معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری کل کشور مسیری را می پیمایند و عصر امروز به کرمان می آیند.

معین افضلی در گفت وگو با ایسنا از سفر 10 بلاگر و اینفلوئنسر چینی به کرمان خبر داد و اظهار کرد: این گروه در قالب توری تحت عنوان سلام ایران به معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری کل کشور مسیری را می پیمایند، به گونه ای که دو روز گذشته در بندرعباس بودند و عصر امروز به کرمان می آیند.

وی ادامه داد: این بلاگرها و اینفلوئنسرها امشب در هتل کاروانیکا اقامت می کنند و بازدیدهایی از بافت قدیم کرمان، شهر ماهان و بیابان لوت و شهداد خواهند داشت.

مشاور گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان با تاکید برآنکه این افراد به معرفی زیرساخت های گردشگری و جاذبه های گردشگری می پردازند، اظهار کرد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بلاگرهای چینی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان کرمان

حضور بلاگرهای چینی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان کرمان