مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 12:302024-01-31سياسي

نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد یاسوج


صبح امروز همزمان با سراسر کشور ،در آیینی نمادین با حضور جمعی از مسئولان استانی زنگ انقلاب در مدرسه شاهد دخترانه متوسطه اول یاسوج نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین راز پیروزی ،ماندگاری و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی را وحدت ،همبستگی و همدلی آحاد ایران اسلامی دانست و گفت:انقلاب اسلامی سرآغاز تحولاتی بزرگ و بنیادین در ایران،منطقه و جهان اسلام بوده است.

حسنعلی عزت خواه، دهه فجر را یادآور شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان برشمرد و افزود: دهه فجر طلوع دوباره خورشید حق طلبی و ظلم ستیزی است وی با تاکید بر تبیین آثار و برکات نظام و انقلاب در دهه فجر،گفت:هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاورد های انقلاب اسلامی و تبیین دستاورد ها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش تر می شود .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا ،گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه برای رقم زدن آینده ای روشن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد یاسوج

نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد یاسوج