مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 21:302024-02-01سياسي

راهبرد رسام و نقش بی بدیل رسانه ملی در انتخابات1402


یازدهم اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود و ملت بزرگ ایران باردیگر همت خود را برای حضوری پرشکوه به کار خواهند بست.

- خبرگزاری فارس ـ یادداشت ـ رسول شکری نیا: یازدهم اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود و ملت بزرگ ایران باردیگر همت خود را برای حضوری پرشکوه به کار خواهند بست.

راهبرد رسام مخفف رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب برای این میدان پرمخاطب است.

رسانه ملی اما این بار با همه توان و تجربه خود به عرصه ورود کرده است؛ اقدامی جدید، خلاقانه، نوآورانه و البته دارای ریسک بزرگ که مدیران ارشد رسانه ملی آن را پذیرفته و درمرحله اقدام و عمل قرار دارند.

نیاز امروز جامعه به میکرورسانه ها و میکروشبکه ها یا شبکه های بومی و محلی با نگاه مردمی درکنار فعل و انفعالات حوزه فناوری های نوین و رقبای نوپدید در عرصه رسانه نیازمند بازآرایی کنشگری رسانه در حوزه فنی و محتوایی است که در دوره تحولی سازمان در دستورکار مدیران رسانه ملی قرار گرفته است.

درگیر کردن مردم به عنوان مهم ترین سرمایه رسانه با محتوا و تولید، دیدگاه مترقی مردم در دل رسانه و رسانه در دل مردم و نگاه هوشمندانه و شناختی به جایگاه رسانه های رسمی و طراحی و ترسیم فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد رسام و نقش بی بدیل رسانه ملی در انتخابات1402

راهبرد رسام و نقش بی بدیل رسانه ملی در انتخابات1402