مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 14:452024-01-27سياسي

چند نکته در خصوص نقدها به انتخابات خبرگان رهبری


آنچه از واکنش برخی افراد غیر مطلع و بعضاً جریانات مغرض می توان نتیجه گرفت آن است که گویا آن ها تاریخ خراسان جنوبی را نخوانده و اطلاعی از شرایط موجود در آن ندارند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی، هاشم صلاحی؛ یادداشت: جمعه گذشته پس از انتشار خبر زود هنگامی از آخرین وضعیت انتخابات خبرگان به نقل از مدیرکل سیاسی استانداری خراسان جنوبی، واکنش هایی در سطح کشور به موضوع حضور فقط یک کاندیدا در حوزه انتخابیه خراسان جنوبی صورت گرفت و همین واکنش ها، دست مایه شیطنت رسانه های آن سوی مرزها نیز قرار گرفت.

محتوای خبر منتشر شده هر چند کاملا درست بود لیکن چند نکته ابهام داشت که می بایست توسط منبع خبر تشریح می شد و که به سادگی نباید  از کنار آن گذشت.

اولین موضوع این بود که همانطور که در همه انتخابات ها، از جمله مجلس شورای اسلامی که هم اکنون نیز در حال انجام فرآیند تعیین صلاحیت های آن هستند به مرور تاییدیه کاندیداهای تایید نشده اعلام می گردد، این نتیجه  نیز قطعی نبوده و در فرصت و فرآیند اعتراض می تواند شرایط استان تغییر کند.

 نکته دوم که باید به آن اشاره شود نوع تایید صلاحیت ها در انتخابات مجلس خبرگان رهبری است که به لحاظ ضرورت تاییدیه علمی، خیلی موضوعیت سیاسی ندارد و قطعا نمی توان آن را به جایگاه سیاسی کاندیدای تایید صلاحیت شده خراسان جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته در خصوص نقدها به انتخابات خبرگان رهبری

چند نکته در خصوص نقدها به انتخابات خبرگان رهبری