مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 19:152024-02-14سياسي

مواجهه با خطرات سوءاستفاده از فناوری های نوین ضروری است


جانشین دبیر علمی کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم گفت: با پیشرفت فناوری های نوین در عرصه های مختلف، نیاز به بازنگری در رهیافت مواجهه با خطرات سوءاستفاده از این فناوری ها به شدت احساس می شود.

- ایسنا/لرستان جانشین دبیر علمی کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم گفت: با پیشرفت فناوری های نوین در عرصه های مختلف، نیاز به بازنگری در رهیافت مواجهه با خطرات سوءاستفاده از این فناوری ها به شدت احساس می شود.

سید سجاد سهرابی در حاشیه نخستین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیشرفت فناوری های نوین در عرصه های مختلف، نیاز به بازنگری در رهیافت مواجهه با خطرات سوءاستفاده از این فناوری ها به شدت احساس می شود.

وی اضافه کرد: از این رو دانشگاه لرستان با در نظر گرفتن این دغدغه مهم و تسری دادن آن به عمق جامعه هدف همراه با آموزش های لازم، نخستین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم را برگزار کرد.

جانشین دبیر علمی کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم گفت: در این کنفرانس هشت محور با هماهنگی نهادهای ذیربط مورد توجه قرار گرفت که هر کدام از این هشت محور به بخشی از دغدغه های حوزه دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم پرداخته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه با خطرات سوءاستفاده از فناوری های نوین ضروری است

مواجهه با خطرات سوءاستفاده از فناوری های نوین ضروری است