مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 12:202024-02-17اقتصادي

تصویب 26 طرح در کارگروه زیربنایی ایلام


در نشست کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان ایلام از مجموع 31 طرح ارائه شده، 26 طرح تصویب، با 3 طرح مخالفت و 2 طرح نیز از دستور کار خارج شد.

- ایسنا/ایلام در نشست کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان ایلام از مجموع 31 طرح ارائه شده، 26 طرح تصویب، با 3 طرح مخالفت و 2 طرح نیز از دستور کار خارج شد.

دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام، امروز شنبه 28 بهمن در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اظهار کرد: دغدغه مسئولان ارشد کشور، اقتصاد، سرمایه گذاری و اشتغال استان هاست که یکی از موضوعات مهم که در توسعه اقتصادی استان موثر بوده توسعه گردشگری است.

وی با بیان اینکه اقتصاد صنایع دستی و گردشگری مورد تاکید رییس جمهور است که باید از اقتصاد صنایع دستی و گردشگری نهایت استفاده را داشته باشیم، با قدردانی از تلاش رسانه ها برای انعکاس ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان ایلام، گفت: ایلام سال گذشته با کمک و اهتمام رسانه ها، به عنوان پدیده نوظهور گردشگری در کشور معرفی شد که انتظار است رسانه ها همچون سال گذشته ظرفیت های گردشگری استان را انعکاس دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 26 طرح در کارگروه زیربنایی ایلام

تصویب 26 طرح در کارگروه زیربنایی ایلام