مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 12:502024-01-31سياسي

انقلاب اسلامی عنایت الهی بود


امام جمعه تویسرکان انقلاب اسلامی را عنایت الهی دانست و گفت: انقلاب مصداق بارز آیه «جاء الحق و زهق الباطل» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت الاسلام موسی حسینی مجد صبح امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در جمع دانش آموزان مدرسه شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال 57، حکومت 2500 ساله مستبد، دیکتاتور و وابسته به بیگانگان و فاسد شاهنشاهی از هم پاشید.

وی مطالعه چرایی و چگونگی قیام ملت ایران به رهبری امام راحل علیه رژیم طاغوت را به دانش آموزان پیشنهاد کرد و افزود: سعی کنید با تحقیق و پژوهش اوضاع قبل از انقلاب و برکات و دستاوردهای انقلاب را بررسی و به آگاهی برسید تا خدای نکرده به دام تبلیغات سوء رسانه ای دشمنان گرفتار نشوید.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه انقلاب اسلامی عنایت پروردگار و هدیه آسمانی به مردم ایران بوده و هست گفت: انقلاب اسلامی همه خوبی ها را با خود آورد، باید گفت انقلاب مصداق بارز آیه جاء الحق و زهق الباطل است.

وی با تاکید بر اینکه طبق وعده قرآن کریم باطل از بین رفتنی و حق ماندنی است افزود: امروز همه خصومت های اسراییل را در کودک کشی و نسل کشی می بینیم وضعیت کودکان غزه دل انسان را به درد می آورد اما انشاءالله طولی نمی کشد وعده قرآن کریم محقق و شاهد نابودی ظالمان و استکبار خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی عنایت الهی بود

انقلاب اسلامی عنایت الهی بود