مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 08:502024-02-03اقتصادي

پایه بودجه استان البرز افزایش می یابد


رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان البرز گفت: با رایزنی های انجام شده برای بودجه سال 1403 استان علاوه بر افزایش سالانه معمول در بخش هزینه ای و عمرانی مقرر شد پایه بودجه استان افزایش قابل توجهی را داشته باشد.

- توحید شیرزاد، رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان البرز، امروز دز گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: بودجه سال 1403 استان البرز علاوه بر افزایش سالانه معمول در بخش هزینه ای و عمرانی افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

شیریزاد در خصوص پیش بینی بودجه استان البرز در سال 1403، گفت: با رایزنی های انجام شده برای بودجه سال 1403 استان علاوه بر افزایش سالانه معمول در بخش هزینه ای و عمرانی مقرر شد پایه بودجه استان افزایش قابل توجهی را داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به استیجاری بودن بسیاری از ساختمان و خودروهای دستگاه های اداری استان و نیز عدم هم خوانی بودجه جاری با نمودار تشکیلاتی و پرسنل ادارات که کاهش امور رفاهی پرسنل را در پی دارد، رایزنی های استان با سازمان برنامه و بودجه کشور در همین راستا شکل گرفت که در افزایش پایه بودجه استانی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر سازمان مشغول تهیه جداول ریز بودجه دستگاه ها، بخش ها و فصول مربوطه است و با توجه به مذاکرات با سازمان، استان البرز در سال آتی هم در بخش عمرانی و هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه بودجه استان البرز افزایش می یابد

پایه بودجه استان البرز افزایش می یابد