مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:452024-01-21سياسي

نسل جوان باید نقش آفرین باشد


فرماندار شهرستان خواف با بیان این که باید در همه عرصه ها، تصمیم گیری ها و مسائل اجرایی دانش آموزان و نسل جدید را مشارکت دهیم، گفت: نسل جوان باید نقش آفرین باشد و از این قشر به خصوص دانش آموز و دانشجو باید استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، فرماندار شهرستان خواف در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش، اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی که با توجه به انتخابات پیش رو باید رقم خورده شود طرح میدان چهارده صفر دو است.

مهدی عباسپور بیان کرد: رویکرد اصلی این طرح مشارکت دانش آموزان در جهاد تبیین و شرح اقداماتی که در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شده در جامعه پیرامونی خواهد بود.

وی افزود: باید در همه عرصه ها، تصمیم گیری ها و مسائل اجرایی دانش آموزان و نسل جدید را مشارکت دهیم؛ نوجوان باید نقش آفرین باشد و از این قشر به خصوص دانش آموز و دانشجو باید استفاده کرد.

فرماندار خواف ادامه داد: با نظر هیئت اجرایی و به تایید هیئت نظارت در شهرستان 6 شعبه رأی گیری مبنی بر دسترسی آسان تر عموم مردم به شعب أخذ رأی نسبت به انتخابات دوره ی قبل اضافه شده است.

مدیر آموزش و پرورش خواف نیز عنوان کرد: تشکلات دانش آموزی در مدارس بستر ساز حضور دانش آموزان در طرح چهارده صفر دو باشند که در ادامه این طرح با مشارکت در طرح های راوین و روایتگری، راهیان پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان باید نقش آفرین باشد

نسل جوان باید نقش آفرین باشد