مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 14:252024-02-25سياسي

انصراف سه نامزد انتخابات در کاشان و آران و بیدگل / سه نامزد اخطار گرفتند


فرماندار کاشان از انصراف سه نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان از انصراف سه نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

محمدشریف زارعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد نامزدان انصرافی حوزه انتخاباتی کاشان و آران و بیدگل با چهار انصرافی در روز نخست هم اکنون به هفت نفر رسیده است.

وی افزود: آخرین مهلت انصراف داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون 72 ساعت قبل از برگزاری انتخابات یعنی ساعت هشت صبح هشتم اسفند 1402 است و بعد از آن، هیچ درخواستی از سوی نامزدها برای انصراف از ادامه رقابت های انتخاباتی پذیرفته نمی شود.

فرماندار کاشان تاکید کرد: در اجرای ماده 42 آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس و تبصره های ذیل آن، 73 نامزد برای یک کرسی حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل در لیست نهایی تایید صلاحیت شدند که با انصراف هفت نفر، این رقم به 67 نفر رسید.

وی بیان کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، در فرآیند تبلیغات به قانون پایبند باشند و به طور قطع مراجع مربوط با رصد تخلف های احتمالی، تذکرها را به متخلفان گوشزد می کنند و در صورت تکرار، برخورد لازم با آن ها انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف سه نامزد انتخابات در کاشان و آران و بیدگل / سه نامزد اخطار گرفتند

انصراف سه نامزد انتخابات در کاشان و آران و بیدگل / سه نامزد اخطار گرفتند