مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 19:252024-02-24حوادث

کرمانشاه/ کشف 73 هزار و 840 لیتر بنزین و گازوییل قاچاق


فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به 16 میلیارد و 983 میلیون ریال می رسد، از تشکیل پرونده هایی در این خصوص و ارسال آن ها به مراجع قضایی برای رسیدگی های بیشتر و صدور احکام لازم خبر داد.

- فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف 73 هزار و 840 لیتر بنزین و گازوییل قاچاق به ارزش 16 میلیارد و 983 میلیون ریال در شهرستان قصرشیرین خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق سوخت با حضور گسترده ماموران انتظامی قصرشیرین در این شهرستان برگزار شد، گفت : در همین راستا ماموران پلیس شهرستان حین گشت زنی و برپایی ایستگاه های بازرسی در نقاط مختلف قصرشیرین و خصوصا حوالی گمرک پرویزخان موفق به شناسایی 11 دستگاه کامیون، یک دستگاه خودرو پژو 405، یک دستگاه موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق و چند محل دپو شدند.

   حاجیان افزود: در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه و همچنین محل های دپو، 73 هزار و 840 لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوییل کشف شد.

  فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به 16 میلیارد و 983 میلیون ریال می رسد، از تشکیل پرونده هایی در این خصوص و ارسال آن ها به مراجع قضایی برای رسیدگی های بیشتر و صدور احکام لازم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه/ کشف 73 هزار و 840 لیتر بنزین و گازوییل قاچاق

کرمانشاه/ کشف 73 هزار و 840 لیتر بنزین و گازوییل قاچاق