مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 12:552024-03-11اقتصادي

ایام نوروز چند جایگاه سوخت در البرز فعال است؟


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: البرز با 118 جایگاه عرضه سوخت آمادگی لازم برای سوخت رسانی به مسافران نوروزی را دارد.

- ایسنا/البرز مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: البرز با 118 جایگاه عرضه سوخت آمادگی لازم برای سوخت رسانی به مسافران نوروزی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن وزارتی روز دوشنبه 21 اسفند اظهار کرد: در حال حاضر 35 باب جایگاه سی ان جی (تک منظوره) و 83 باب عرضه فرآورده سوخت مایع و گاز (بنزین، نفتگاز و سی ان جی ) در پخش منطقه البرز فعال است.

این مسئول گفت: در حال حاضر به طور میانگین امکان عرضه روزانه بیش از 700 هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده (CNG) به خودروهای گازسوز وجود دارد و در تمام راه های ارتباطی منطقه به شهرهای مهم مسافرپذیر، جایگاه ها آماده سوخت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه البرز شاهراه مواصلاتی 14 تا 16 استان کشور است و در ایام نوروز شاهد تردد تعداد زیادی خودرو از محورهای این استان هستیم، افزود: به منظور سوخت رسانی مناسب در تعطیلات نوروزی، اطلاع رسانی مناسب به جایگاه داران انجام شده و رعایت مسائل ایمنی و سوخت رسانی مطلوب دراین ایام در دستور کار قرار گرفته است.

وزارتی تصریح کرد: بازدیدهای مستمر جایگاه ها در طول سال انجام شده و در ایام تعطیل نیز گشت های ویژه منطقه نسبت به کنترل جایگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایام نوروز چند جایگاه سوخت در البرز فعال است؟

ایام نوروز چند جایگاه سوخت در البرز فعال است؟