مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 15:102024-02-28سياسي

محیط زیست، خاستگاه اصلی دشمن در پروژه ناامیدسازی مردم ایران


وقتی اخبار شبکه های فارسی زبان ضدمردمی و ضدمیهنی را در چند ماه گذشته در فضاهای رسمی و مجازی و حتی گاهی اوقات بازتاب آنها را در برخی رسانه های داخلی تورق می کنیم، - وقتی اخبار شبکه های فارسی زبان ضدمردمی و ضدمیهنی را در چند ماه گذشته در فضاهای رسمی و مجازی و حتی گاهی اوقات بازتاب آنها را در برخی رسانه های داخلی تورق می کنیم، شاهد حرکت خزنده و جریان سازی رسانه ای دشمن با موضوع دریاچه ارومیه خواهیم بود.

دشمنان مردم ایران با اتکا به تئوری های لنگان رسانه‎ ای خود از جمله برجسته سازی و چهارچوب بندی ، ضعف های طبیعی، کاستی ها و حتی ملاحظات کارشناسی در دو سه ماه گذشته در مورد دریاچه ارومیه هر روز سعی در تضعیف نظام و تخریب امید مردم داشته است که بیان آن خالی از لطف نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در روزهای اخیر کلید واژه دریاچه ارومیه و بارش ها عموما محور و خط اصلی تخریب نظام بود و در واقع چارچوب اصلی اخبار با پروژه ناامیدسازی و برجسته سازی روی ناکارآمدی نظام قرار گرفته است.

قطعا انتشار گسترده خبر ترسالی را به یاد دارید، اتفاقی که محقق نشد و این شد دستمایه اولین حرکت برای انحراف افکار عمومی که در آن تصاویر دو طرف مرز ایران و ترکیه و سطح بارش های زیاد در آن سوی مرزهای ایران را برجسته کردند و سعی داشتند با بالا آوردن موضوع غیرواقعی هارپ ابتدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست، خاستگاه اصلی دشمن در پروژه ناامیدسازی مردم ایران

محیط زیست، خاستگاه اصلی دشمن در پروژه ناامیدسازی مردم ایران