مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 23:352024-03-13فرهنگي

رقم زدن یک سال قرآنی هدف برپایی نمایشگاه قرآن است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: عهد ما در طول 7 روز برگزاری نمایشگاه قرآن برگزاری یک سال قرآنی است، چرا که قرآن برای یک عمر زندگی بشر است .

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: عهد ما در طول 7 روز برگزاری نمایشگاه قرآن برگزاری یک سال قرآنی است، چرا که قرآن برای یک عمر زندگی بشر است .

محمد حسین زاده امشب، 23 اسفندماه، در افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد اظهار کرد: اقدام به پرپایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای این است که در بستر فعالیت های قرآنی فضای شهر رنگ و رویی قرآنی به خود بگیرد.

وی ادامه داد: بیش از 470 غرفه ای که در این نمایشگاه گردهم آمده اند، تلاشی است مردمی برای اینکه رویدادها، محافل قرآنی و جلسات قرآن در طول مدت برپایی نمایشگاه برگزار و معرفی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تمام شرکت کنندگان فعال در غرفه ها توان خود را به میدان آورده اند تا در این راستا گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در طول 7 روز برگزاری نمایشگاه باید عهد ببندیم برای اینکه یک سال قرآنی را رقم بزنیم، چرا که قرآن برای یک روز، یک هفته و صرفا برای ماه مبارک رمضان نیست بلکه این کتاب آسمانی برای یک عمر زندگی بشر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم زدن یک سال قرآنی هدف برپایی نمایشگاه قرآن است

رقم زدن یک سال قرآنی هدف برپایی نمایشگاه قرآن است