مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 17:452024-02-24سياسي

انتخابات مانع از هجوم دشمن می شود


رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخابات از مصادیق مهم مشارکت است، اگر مشارکت حداکثری و پرشور باشد، اقتدار، قدرت و امنیت خلق شده و مانع از هجوم دشمن می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: انتخابات از مصادیق مهم مشارکت است، اگر مشارکت حداکثری و پرشور باشد، اقتدار، قدرت و امنیت خلق شده و مانع از هجوم دشمن می شود.

حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی امروز، 5 اسفندماه در جمع گروه های مرجع و اقشار تأثیرگذار گیلان که در سالن شهدای ناجا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش های مجموعه انتظامی استان، اظهار کرد: انتخابات از مهمترین مسائل روز بوده و از برجسته ترین معروفات است.

وی با بیان اینکه کارهای پسندیده بسیاری در طول سال انجام می گیرد اما هیچ عملی به اندازه حفظ نظام ثواب ندارد، افزود: همرزمان ما در مجموعه انتظامی افتخارشان این است که سرباز نائب امام عصر(عج) و در انتظار آن ولایت عظمی هستند و آرزو دارند در زمان ظهور در رکاب امام عصر(عج) باشند.

ادیانی با بیان اینکه دفاع از نظام اسلامی از واجبات است، گفت: دفاع از نظام به قدری اهمیت دارد که آدم باید جانش را فدا کند، از روز اول شعار نظام اسلامی برگرفته از زیارت عاشورا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مانع از هجوم دشمن می شود

انتخابات مانع از هجوم دشمن می شود