مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 16:352024-03-11اجتماعي

صید ماهی در خوزستان ممنوع شد


بنا بر اطلاعیه اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان صید ماهی در رودخانه ها و تالاب های خوزستان ممنوع شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: صید ماهی در رودخانه ها و تالاب های خوزستان همزمان با فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان ممنوع شد.

در این اطلاعیه که در اختیار رسانه ها قرار گرفت به عموم مردم به ویژه صیادان و فروشندگان ماهی اعلام شده که هرگونه صید، حمل، عرضه و فروش ماهی رودخانه ای طبق مقررات حفاظت محیط زیست از 20 اسفند جاری تا تاریخ صدور مجوز صید در سال 1403 که مقارن با فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان است در همه منابع آبی شهرستان ها اعم از رودخانه، تالاب، دریاچه و آب بند های طبیعی و.

ممنوع اعلام می شود.

در این اطلاعیه از صیادان خواسته شده به منظور حفظ ذخایر آبزیان و منابع طبیعی خدادادی در فصل ممنوعه از هر گونه فعالیت صید و صیادی خودداری کنند.

  همچنین در این اطلاعیه ذکر شده که با توجه به نزدیک شدن به روز های پایانی سال به منظور جلوگیری از خرید و فروش آبزیان توسط برخی افراد سودجو که با صید و فروش غیرقانونی گونه های وحشی مانند مار، مارماهی، لاک پشت و سمندر، علاوه بر نابود کردن نسل این گونه جانواران، به دلیل وجود بیماری های مشترک انسان و حیوان، موجبات انتقال و شیوع بیماری را فراهم می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ماهی در خوزستان ممنوع شد

صید ماهی در خوزستان ممنوع شد