مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 13:152024-03-13سياسي

800 زندانی در اصفهان با پابند الکترونیکی آزاد شدند


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از آزادی 800 زندانی با استفاده از پابند الکترونیکی در 11 ماه امسال خبر داد.

- ایسنا/اصفهان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از آزادی 800 زندانی با استفاده از پابند الکترونیکی در 11 ماه امسال خبر داد.

سید محمد موسویان ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان های استان، اجرای آرا صادره برای استفاده از پابند الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در 11 ماهه نخست سال جاری بیش از 800 نفر با استفاده از پابند الکترونیک بیرون از زندان مشغول فعالیت هستند، بیان کرد: با توجه به آمار، با نصب این تعداد پابند الکترونیک، جایگاه استان اصفهان در بین دیگر استان های کشور از این حیث جایگاه قابل قبولی است.

موسویان افزود: زندانیانی که واجد شرایط استفاده از پابند الکترونیک هستند اعم از افرادی که در چهارچوب برنامه های زندان اصلاح شده اند و محکومانی که بنا به نظر قاضی رسیدگی کننده به پرونده آنان حضورشان برای جامعه خطر و آسیب ایجاد نمی کند فرصت پیدا می کنند با استفاده از پابند الکترونیک و تحت نظارت مرکز پایش و نظارت الکترونیک زندانیان به آغوش خانواده و محل کار خود بازگردند و این امکان شامل مجرمان خطرناک و مرتکبین جرایم خشن و سایر زندانیانی که حضور آنان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 زندانی در اصفهان با پابند الکترونیکی آزاد شدند

800 زندانی در اصفهان با پابند الکترونیکی آزاد شدند