مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 22:252024-04-25اقتصادي

اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت


نخستین نشست هم اندیشی و بررسی چالش های پیش رو در حوزه شرکت های دانش بنیان امروز (6 اردیبهشت ماه) با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در نمایشگاه دستاوردهای وقف برگزار شد.

- نخستین نشست هم اندیشی و بررسی چالش های پیش رو در حوزه شرکت های دانش بنیان مطرح شد؛ اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت نخستین نشست هم اندیشی و بررسی چالش های پیش رو در حوزه شرکت های دانش بنیان امروز (6 اردیبهشت ماه) با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در نمایشگاه دستاوردهای وقف برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجده -مدیرعامل بنیاد توسعه عمران موقوفات- در ابتدای این نشست با بیان اینکه در کتب دینی آمده که حضرت علی(ع) نخلستان ایجاد کرده و وقف می کردند، گفت: تقریبا 5 سال است که توسعه تولید با حضور مردم در سازمان اوقاف اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: بنیاد توسعه عمران موقوفات در شناسایی زمین ها تلاش می کند و سعی داریم در حوزه کشت و صنعت با مشارکت مردم در تحقق شعار سال گام برداریم.

در ادامه این نشست بیگدلی -معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه- با اشاره به چشم انداز این معاونت در حوزه اجتماعی و ارتباط سازمان با شرکتهای دانش بنیان گفت: اولین اقدام وقف این است که بتواند کسب منفعت از عین وقف داشته باشد، مرحله بعد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت

اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت