مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 09:552024-05-07اقتصادي

ظرفیت راه اندازی مجتمع بین راهی در تیران مهیا است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تیران و کرون گفت: ظرفیت و شرایط برای راه اندازی مجتمع بین راهی در این شهرستان مهیا و اقتصاد گردشگری را تقویت می کند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تیران و کرون گفت: ظرفیت و شرایط برای راه اندازی مجتمع بین راهی در این شهرستان مهیا و اقتصاد گردشگری را تقویت می کند.

محسن مظاهری در گفت وگو با ایسنا به موقعیت جغرافیایی تیران و کرون و میزان تردد در جاده های این شهرستان اشاره و اظهار کرد: بر اساس آمارهای ابلاغی بیش از 10 درصد تردد در مسیرهای برون شهری استان اصفهان در جاده های این منطقه انجام می شود.

وی افزود: قرار گرفتن تیران در مسیر تردد شهرستان های غرب اصفهان و استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری باعث شده که حجم بالایی از جابجایی بار و مسافر در این منطقه انجام شود و مسافران از جاده های این منطقه بگذرند.

به گفته رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون ظرفیت گردشگری طبیعی این منطقه و شهرستان های غرب اصفهان برای مسافران جذابیت ایجاد کرده و ترددها این گونه افزایش پیدا می کند.

مظاهری خدمت رسانی به مسافران در مراکز خدماتی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: در حال حاضر مجتمع بین راهی در این شهرستان وجود ندارد و محورهای تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت راه اندازی مجتمع بین راهی در تیران مهیا است

ظرفیت راه اندازی مجتمع بین راهی در تیران مهیا است