مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 13:402024-06-11پزشكي

سیاست های ارتقای سلامت محصولات کشاورزی در فارس چیست؟


رییس جهادکشاورزی فارس سیاست های این سازمان را در خصوص تولید غذای سالم بر پایه اصول ارگانیک کشاورزی و ارتقای سلامت این محصولات برشمرد.

- ایسنا/فارس رییس جهادکشاورزی فارس سیاست های این سازمان را در خصوص تولید غذای سالم بر پایه اصول ارگانیک کشاورزی و ارتقای سلامت این محصولات برشمرد.

مجتبی دهقان پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در پاسخ به اینکه سیاست های تولید غذای سالم بر پایه اصول ارگانیک و مبارزات بیولوژیک و استفاده حداقلی از سموم شیمیایی و جایگزین کردن آن با کشاورزی پایدار و اصول مبتنی بر راه های کم خطر برای طبیعت و سلامتی انسان ها چیست، گفت: در این عرصه سیاست های تولید محصول گواهی شده وجود دارد.

وی افزود: از جمله این سیاست ها اجرای طرح ارتقای سلامت محصولات کشاورزی یا شناسه دار کردن محصولات است که در این طرح محصولات از زمان کاشت تا برداشت تحت نظارت های فنی کارشناسان قرار می گیرد، به طوری که کلیه عملیات زراعی و باغی از جمله سم پاشی و تغذیه و.

مطابق دستورالعمل ها و توصیه های کارشناسان انجام می شود.

دهقان پور بیان کرد: همچنین اجرای برنامه های کنترل آفات و بیماری ها به صورت مدیریت تلفیقی عوامل خسارت زا از دیگر سیاست هاست و البته این روش مبارزه شیمیایی به عنوان آخرین راه حل مبارزه در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های ارتقای سلامت محصولات کشاورزی در فارس چیست؟

سیاست های ارتقای سلامت محصولات کشاورزی در فارس چیست؟