مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 13:552024-05-27سياسي

فعالیت 6 مرکز حوزه علمیه خواهران در قزوین


مدیر حوزه خواهران استان قزوین با اشاره به برگزاری آزمون سراسری جذب حوزه های علمیه در 31 تیر ماه گفت: 6 مرکز آموزشی حوزه علمیه خواهران در سطح استان قزوین فعالیت می کنند.

- ایسنا/قزوین مدیر حوزه خواهران استان قزوین با اشاره به برگزاری آزمون سراسری جذب حوزه های علمیه در 31 تیر ماه گفت: 6 مرکز آموزشی حوزه علمیه خواهران در سطح استان قزوین فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام رضا کاظم لو در نشست خبری که امروز 7 خرداد ماه در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین برگزار شد، با اشاره به شهادت آیت الله رییسی و هیئت همراه اظهار کرد: ملت متدین ایران داغدار رییس جمهور هستند که فقدان ایشان خسران بزرگی بود چراکه به معنای واقعی کلمه ایشان خادم ملت بود و شب و روز برای این معنا تلاش می کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: شهادت یک سعادت است ولی نبودن این نیروی ارزشمند انقلاب هم بسیار ناراحت کننده است و ان شاءالله رییس جمهور آینده با حضور پرشور مردم مشخص شود و این قطار که برای خدمت به جامعه حرکت می کند با سرعت مسیر خود را ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: لازمه حرکت به سوی پیشرفت کشور حضور پرشور در انتخاباتی است که پیش رو داریم، ساز و کار این اقدام به عهده ملت است، زیرا در کشور ما همه امورات با نگاه و اقدام مردم رقم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 6 مرکز حوزه علمیه خواهران در قزوین

فعالیت 6 مرکز حوزه علمیه خواهران در قزوین