مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 09:302024-06-11دانش

مسابقه کتابخوانی «داستان رویان» با 35 جایزه ویژه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «داستان رویان»، نوشته محمدعلی زمانیان، را برای مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت و مطالعه دانشجویان، - مسابقه کتابخوانی داستان رویان با 35 جایزه ویژه برگزار می شود مسابقه مجازی کتابخوانی داستان رویان ، فردا چهارشنبه 23 خرداد 1403 با 35 جایزه ویژه برای دانش آموزان، دانشجویان و همه علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب داستان رویان ، نوشته محمدعلی زمانیان، را برای مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت و مطالعه دانشجویان، دانش آموزان و همه علاقه مندان کتابخوانی با در نظر گرفتن 35 جایزه ویژه شامل 1 جایزه 100 میلیون ریالی، 4 جایزه 50 میلیون ریالی و 30 جایزه 10 میلیون ریالی انتخاب کرده است.

کتاب داستان رویان ، روایت فعالیت های مرحوم سعید کاظمی آشتیانی در راه تأسیس، تثبیت و پیشرفت پژوهشگاه رویان و خاطرات منتشرنشده از روند شکل گیری پژوهشگاهی است که برای نخستین بار در ایران، موفق به درمان ناباروری و سلول درمانی و شبیه سازی شد.

آزمون این مسابقه روز چهارشنبه 23 خردادماه به صورت آنلاین (برخط) از ساعت 9 تا 24 و از طریق پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی «داستان رویان» با 35 جایزه ویژه برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «داستان رویان» با 35 جایزه ویژه برگزار می شود