مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 08:102024-06-11بين الملل

کنست استمرار قانون تمدید معافیت حریدی ها از خدمت نظامی را تصویب کرد


هیئت عمومی کنست (پارلمان اشغالگران) بامداد سه شنبه ادامه قانون تمدید معافیت حریدی ها از خدمت اجباری در ارتش رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

- هیئت عمومی کنست (پارلمان اشغالگران) بامداد سه شنبه ادامه قانون تمدید معافیت حریدی ها از خدمت اجباری در ارتش رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش نویس قانون معافیت یهودیان حریدی از خدمت اجباری با اکثریت رای 63 نماینده کنست در مقابل 57 مخالف تصویب شد.

این بدان معناست که کنست ادامه اجرای پیش نویس قانون قبلی کنست را تصویب کرده است که حریدی ها را از خدمت اجباری معاف می کند.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تنها کسی بود که در میان اعضای ائتلاف دولت بنیامین نتانیاهو به این موضوع رای منفی داد.

پس از اینکه هیئت عمومی کنست با ادامه قانون جذب نیرو که در کنست قبلی در اولین قرائت تصویب شده بود، موافقت کرد، اکنون این پیش نویس به کمیته روابط خارجی و امنیت ارجاع خواهد شد.

یولی ادلشتاین، رییس کمیته و عضو کنست از حزب لیکود، گفت: نکته اصلی ارائه پاسخ واقعی و دقیق به نیازهای ارتش اسراییل و نیازهای امنیتی دولت خواهد بود.

وی اذعان کرد: اسراییل با چالش های پیچیده ای مواجه است و ماموریت ما این است که همه شرایط لازم برای پیروزی را برای آن فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنست استمرار قانون تمدید معافیت حریدی ها از خدمت نظامی را تصویب کرد

کنست استمرار قانون تمدید معافیت حریدی ها از خدمت نظامی را تصویب کرد