مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 14:202024-06-03اجتماعي

بارش باران در پایتخت از فردا


از بعد از ظهر سه شنبه تا جمعه آسمان پایتخت صاف تا قسمتی ابری با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در بعضی از ساعت ها همراه با افزایش باد و افزایش ابر به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان پیش بینی می شود همچنین در بعضی ساعات، - بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی و غربی مورد انتظار است.

  اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعد از ظهر سه شنبه (15 خرداد) در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق در نیمه جنوبی و غربی استان پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برپایه بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری، در نیمه غربی و و جنوبی استان، وزش باد شدید تا خیلی شدید، گاهی با خیزش گرد و خاک و کاهش دید، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در ارتفاعات پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر سه شنبه تا جمعه (15 تا 18 خرداد) آسمان پایتخت صاف تا قسمتی ابری با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در بعضی از ساعت ها همراه با افزایش باد و افزایش ابر به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان پیش بینی می شود همچنین در بعضی ساعات، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی و غربی مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در پایتخت از فردا

بارش باران در پایتخت از فردا