مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 12:102024-06-16سياسي

عدالت محوری و ساده زیستی از ویژگی های مهم نامزدهای انتخابات باشد


مدیرکل حراست جهاددانشگاهی با اشاره به برخی از ویژگی های یک سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی از نگاه رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: کارآمدی، انقلابی گری، - ایسنا/ایلام مدیرکل حراست جهاددانشگاهی با اشاره به برخی از ویژگی های یک سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی از نگاه رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: کارآمدی، انقلابی گری، عدالت محوری و ساده زیستی از ویژگی های مهم در انتخاب فرد اصلح از میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

سیدیوسف حسینی 27 خرداد در مراسم معارفه مدیر حراست جدید جهاددانشگاهی واحد استان ایلام که با حضور مدیرکل حراست استان ایلام و معاونان و مدیران این واحد استانی برگزار شد با اشاره به اینکه تقویم سیاسی جمهوری اسلامی ایران در سال 1403 دچار تغییر ناخواسته ای شد، گفت: برای دومین بار در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی به صورت ناخواسته دچار سوگ از دست دادن رییس دولت و مجبور به برگزاری انتخابات زود هنگام شدیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ضرروت برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری اظهار کرد: تلخی فقدان رییس جمهور شهید با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو کمتر خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت ویژه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در خصوص ارائه برآوردی به مسئولان نظام و مراجع ذی صلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت محوری و ساده زیستی از ویژگی های مهم نامزدهای انتخابات باشد

عدالت محوری و ساده زیستی از ویژگی های مهم نامزدهای انتخابات باشد