مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 07:552024-05-30ورزشي

شیرازی ها به دنبال یک فینال جوانمردانه


سرمربی فجرسپاسی بازی امشب با چادرملو را فینال لیگ می داند و امیدوار است در یک بازی جوانمردانه و به دور از هرگونه حاشیه و بی اخلاقی، با کسب نتیجه لازم به شیراز بازگردد.

- ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی بازی امشب با چادرملو را فینال لیگ می داند و امیدوار است در یک بازی جوانمردانه و به دور از هرگونه حاشیه و بی اخلاقی، با کسب نتیجه لازم به شیراز بازگردد.

سرمربی طلایی پوشان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و با نتایجی که اخیرا گرفتیم، توانستیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

مهدی رجب زاده افزود: در این مدت با اتفاقاتی که در کشور افتاد و تعویق بازی ها، زمان خوبی برای تمرین و برنامه ریزی داشتیم و خوشبختانه بازیکنان خوب تمرین کردند.

ما هم به لحاظ مسائل روانی و انگیزشی صحبت های زیادی کردیم که بتوانیم از بازی با چادرملو که فینال لیگ است، با دست پر خارج شویم.

وی با تاکید بر اینکه برنده این بازی تقریبا راه صعود به لیگ برتر را طی کرده است، گفت: به حریف احترام می گذاریم چون تیم بسیار خوبی هستند و از روزی که لیگ شروع شد، مثل ما مدام جزو تیم های بالای جدول و در کورس صعود بوده اند.

تیم خوب و با کیفتی که با تمام توان از هر امکاناتی که در میزبانی از آن برخوردار است، استفاده می کند تا بتواند برند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرازی ها به دنبال یک فینال جوانمردانه

شیرازی ها به دنبال یک فینال جوانمردانه