مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1403 ساعت 12:552024-06-07بين الملل

مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ معامله تبادل اسیران با حماس وجود نخواهد داشت


رییس سابق واحد مذاکره در ستاد کل ارتش رژیم اشغالگر گفت که یکی از مقامات ارشد دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در زمانی که وی بر سر کار بود به او اطلاع داده است که هیچ توافقی برای تبادل اسرا با حماس و جناح های فلسطینی وجود نخواهد داشت.

- مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ معامله تبادل اسیران با حماس وجود نخواهد داشت رییس سابق واحد مذاکره در ستاد کل ارتش رژیم اشغالگر گفت که یکی از مقامات ارشد دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در زمانی که وی بر سر کار بود به او اطلاع داده است که هیچ توافقی برای تبادل اسرا با حماس و جناح های فلسطینی وجود نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این موضوع را دورون هدار، رییس سابق واحد مذاکره در ستاد کل ارتش رژیم اشغالگر در مصاحبه با روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت پس از بازنشستگی از سمت رییس واحد مذاکره در ارتش، بیان کرد.

وی اظهار داشت که چند روز پس از وقایع هفت اکتبر 2023 در جریان دیدار با یکی از مقامات ارشد دفتر نتانیاهو (که نامش ذکر نشده است) ضرورت انعقاد یک معامله فوری را که شامل آزادی چهار اسیر فلسطینی در ازای آزادی هر اسیر صهیونیست بود مطرح کرده است.

هدار تاکید کرد که این مقام در آن زمان به او اطلاع داده بود که انعقاد معامله این چنینی غیرممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ معامله تبادل اسیران با حماس وجود نخواهد داشت

مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ معامله تبادل اسیران با حماس وجود نخواهد داشت