مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 12:202024-06-02اقتصادي

تصمیم درباره فروش ملک شهرداری تهران برای تسویه بدهی با بانک ها تا دو هفته آینده


اعضای شورای شهر تهران تصمیم گیری درباره فروش یک ملک برای تسویه بدهی شهرداری تهران با بانک ها را به دو هفته آینده موکول کردند.

- اعضای شورای شهر تهران تصمیم گیری درباره فروش یک ملک برای تسویه بدهی شهرداری تهران با بانک ها را به دو هفته آینده موکول کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری را روی میز بررسی قرار دادند و ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک شهرداری تهران با بیان اینکه در راستای تسویه بدهی شهرداری با بانک ها این لایحه تقدیم شورای شهر شده است، گفت: همچنین برای تأمین منابع درحوزه حمل و نقل این زمین را برای تسوبه بدهی یکی از دو بانک تجارت یا شهر انتخاب کردیم که کارشناسان برآوردی بیش از 3 تا 4 هزار میلیارد تعیین کرده و بر همین اساس باید از شورای شهر اجازه بگیریم.

وی با بیان اینکه متراژ زمین اصلاحی حدود 20 هزار متر خواهد داشت و کمیسیون ماده 5 رفته و ارزش افزوده آن مشخص شده و حدود بیش از 5000 میلیارد تومان ارزش آن برآورد شده است، افزود: سرانه های 7 گانه در این طرح دیده شده است و حداکثر 15 طبقه و بارگذاری بیش از 5 همت ارزش رمین است و با بارگذاری واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم درباره فروش ملک شهرداری تهران برای تسویه بدهی با بانک ها تا دو هفته آینده

تصمیم درباره فروش ملک شهرداری تهران برای تسویه بدهی با بانک ها تا دو هفته آینده