مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 10:302024-06-09ورزشي

مافیای دلالی در فوتبال خوزستان بیشتر رخنه کرده است


متاسفانه مافیای دلالی در فوتبال ایران وجود دارد ولی در فوتبال خوزستان بیشتر رخنه کرده است.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال گفت: متاسفانه مافیای دلالی در فوتبال ایران وجود دارد ولی در فوتبال خوزستان بیشتر رخنه کرده است.

عبدالرضا شاه غریب در گفت و گو با ایسنا، درباره بقای سخت تیم های استقلال خوزستان و فولاد در لیگ برتر و سقوط نفت آبادان، اظهار کرد: افت فوتبال خوزستان به نبود مدیریت و برنامه ریزی لازم از سوی متولیان این رشته در استان برمی گردد.

شرایط خوبی را شاهد نیستیم و این در حالی است که در گذشته خوزستان یک لیگ فوتبالی داشت که سرآمد تمام لیگ های کشوری بود اما متاسفانه با ناکارآمدی مدیران توسعه و پیشرفت فوتبال، شاهد افت فوتبال خوزستان بوده ایم که نمونه بارز آن نیز سقوط نفت و بقای سخت فولاد و استقلال خوزستان است.

مدیران صنعت نفت باید استعغا می کردند او ادامه داد: متاسفانه ناکارآمدی مدیران این وضعیت را برای فوتبال خوزستان رقم زد و متاسفانه یاد گرفته ایم اگر در جایی نتوانستیم توانایی هایمان را بروز دهیم در همان جا می مانیم؛ درخصوص ناکامی نفت آبادان نیز باید همه مدیران این تیم و باشگاه استعفا می کردند ولی علی رغم اینکه تیم را به لیگ یک سقوط دادند همچنان این مدیران در جای خود مانده اند، مگر می شود؟ چطور می خواهند آب ریخته را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای دلالی در فوتبال خوزستان بیشتر رخنه کرده است

مافیای دلالی در فوتبال خوزستان بیشتر رخنه کرده است