مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 16:002024-06-18سياسي

5پروژه کتابخانه عمومی در همدان آماده افتتاح است


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه پنج پروژه کتابخانه عمومی در سطح استان همدان آماده افتتاح است، گفت: 18 پروژه عمرانی دیگر نیز در حوزه کتابخانه های عمومی در حال اجراست.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه پنج پروژه کتابخانه عمومی در سطح استان همدان آماده افتتاح است، گفت: 18 پروژه عمرانی دیگر نیز در حوزه کتابخانه های عمومی در حال اجراست.

سید جواد معینی سه شنبه 29 خرداد در ویژه برنامه هزار و چهل چراغ که با موضوع بزرگداشت شهدای خدمت و اهمیت انتخابات حداکثری، اظهار کرد: شهید رییسی در راه خدمت به مردم جان عزیز خود را از دست دادند و مهرشان برای همیشه در دل مردم و یادشان در خاطر همه جامعه باقی می ماند.

سیدجواد معینی با تاکید بر اینکه رییس جمهور شهید نگاه ویژه ای به حوزه فرهنگ به ویژه کتابخانه های عمومی داشت که در تاریخ کتابخانه های بی سابقه بوده است، افزود: به طوری که در استان همدان طی تلاش دولت مردمی 10 کتابخانه عمومی احداث، تکمیل و یا بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه پنج پروژه کتابخانه عمومی در سطح استان همدان آماده افتتاح است، خاطرنشان کرد: 18 پروژه عمرانی دیگر نیز در حوزه کتابخانه های عمومی در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5پروژه کتابخانه عمومی در همدان آماده افتتاح است

5پروژه کتابخانه عمومی در همدان آماده افتتاح است