مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 08:202024-06-18سياسي

اگر انصاف داشتید می گفتید که رییسی، دولت را ازکجا به کجا رساند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی بی آنکه اذعان کند شهید رییسی چه دولت ورشکسته ای را از آقای حسن روحانی تحویل گرفت و هنگام شهادت، - روزنامه زنجیره ای هم میهن بدون اشاره به موفقیت های چشمگیر دولت شهید رییسی، مدعی نقد این دولت شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی بی آنکه اذعان کند شهید رییسی چه دولت ورشکسته ای را از آقای حسن روحانی تحویل گرفت و هنگام شهادت، چه موفقیت هایی را به ثبت رسانده بود، نوشت: آقای رییسی به دلیل سقوط بالگرد از میان ما رفته اند و چندان پسندیده نیست که درباره عملکرد ایشان چیزی بگوییم؛ زیرا این از ویژگی های فرهنگی جامعه است.

با این حال، چنین وضعیتی امری کوتاه مدت است و نقد درگذشتگان به سرعت احیا می شود.

در این انتخابات مردم امیدی پیدا کرده اند که از مشکلات کنونی رهایی یابند؛ پس باید بدانند که به کدام سو می خواهند بروند و به چه کسی باید رای دهند؟ این انتخابات به شرطی معنادار می شود که نامزد ها به ویژه ایشان رویکرد های خود را از خلال مقایسه و نقد سیاست های جاری دولت آقای رییسی عرضه کنند.

امروز این سؤال به درستی مطرح است که با آمدن رییس جمهور جدید چه تفاوتی حاصل خواهد شد؟ اگر این پرسش را بخواهیم پاسخ دهیم؛ ناچار باید برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر انصاف داشتید می گفتید که رییسی، دولت را ازکجا به کجا رساند

اگر انصاف داشتید می گفتید که رییسی، دولت را ازکجا به کجا رساند