مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 13:502024-06-02سياسي

آموزش؛ تقویت حوزه ماموریتی میراث فرهنگی هرمزگان است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: آموزش؛ تقویت حوزه ماموریتی میراث فرهنگی هرمزگان است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: آموزش؛ تقویت حوزه ماموریتی میراث فرهنگی هرمزگان است.

جلسه مشترک محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با احمد زاهری رییس جهاددانشگاهی هرمزگان و جمعی از کارشناسان به منظور همکاری های دو جانبه، امروز یکشنبه 13خرداد، برگزار شد.

محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در این نشست با اشاره به اینکه در استان ظرفیت های خوبی در حوزه آموزش داریم، افزود: جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش گردشگری فعالیت خوبی داشته و بخشی از آموزش های این اداره کل را به دست گرفته است.

او ادامه داد: این اداره کل و جهاددانشگاهی اهداف مشترک دارد و ما این آمادگی را داریم تا با بهره گیری از توانمندی های جهاددانشگاهی همکاری متقابلی را در زمینه های گردشگری و آموزشی داشته باشیم.

محسنی افزود: جهاد دانشگاهی قطعا برنامه های آموزشی متنوعی دارد و این اداره کل هر آنجایی که بتواند نقشی داشته باشد، همراهی خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با اشاره به اینکه آموزش، تقویت حوزه ماموریتی این اداره کل است، اظهار کرد: ابتدا باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش؛ تقویت حوزه ماموریتی میراث فرهنگی هرمزگان است

آموزش؛ تقویت حوزه ماموریتی میراث فرهنگی هرمزگان است