مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 20:502024-06-17فناوري

افتتاح فیبرنوری منازل و کسب و کارهای بهارستان، مجلسی و سفید دشت


همزمان با عید سعید قربان، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای بهارستان، مجلسی و سفید دشت در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با حضور معاون وزیر ارتباطات افتتاح شد.

- همزمان با عید سعید قربان، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای بهارستان، مجلسی و سفید دشت در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با حضور معاون وزیر ارتباطات افتتاح شد.

معاون وزیر ارتباطات، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای بهارستان، مجلسی و سفید دشت را در استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (دوشنبه) همزمان با عید سعید قربان در مراسم هایی جداگانه پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای مجلسی و بهارستان در استان اصفهان و سفید دشت در استان چهارمحال بختیاری با حضور علی اصغر انصاری معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

ابتدا معاون وزیر ارتباطات با حضور در شهر بهارستان استان اصفهان و در حضور فرماندار اصفهان و شهردار بهارستان این پروژه را افتتاح کرد.

پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها شهر بهارستان در مدت بیش از 9 ماه با 74 کیلومتر حفاری و داکت گذاری با سرمایه گذاری 20 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فیبرنوری منازل و کسب و کارهای بهارستان، مجلسی و سفید دشت

افتتاح فیبرنوری منازل و کسب و کارهای بهارستان، مجلسی و سفید دشت