مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 17:252024-06-10سياسي

17 روز تا انتخابات؛ سمت دارها مرخصی گرفتند/تشکیل ستادهای انتخاباتی


پس از بررسی صلاحیت 80 داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، 6 تن از نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی وزارت کشور اعلام شد و از امروز برنامه های تبلیغاتی کاندیداها در رسانه ملی آغاز شد.

- پس از بررسی صلاحیت 80 داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، 6 تن از نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی وزارت کشور اعلام شد و از امروز برنامه های تبلیغاتی کاندیداها در رسانه ملی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با مرور اخبار انتخاباتی دوشنبه-بیست و یکم خرداد 1403 می خوانیم: برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد.

در این قرعه کشی، تقویم و جزییات زمان پخش مناظره ها، میزگردها، گفت وگوی ویژه خبری، مستندها و دیگر برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مشخص شد.

مناظره های انتخاباتی، دوشنبه (28 خرداد)، پنج شنبه (31 خرداد)، جمعه (1 تیر)، دوشنبه (4 تیر) و سه شنبه (5 تیر) برگزار خواهد شد و ساعت مناظره ها از 20 تا 24 خواهد بود.

از سوی کاندیداها یک نماینده برای شرکت در مراسم قرعه کشی به مرکز همایش های صداوسیما آمده بود که اسامی نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری عبارت بود از: نماینده مسعود پزشکیان: الیاس حضرتی، نماینده مصطفی پورمحمدی: حجت الله ایوبی، نماینده سعید جلیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 روز تا انتخابات؛ سمت دارها مرخصی گرفتند/تشکیل ستادهای انتخاباتی

17 روز تا انتخابات؛ سمت دارها مرخصی گرفتند/تشکیل ستادهای انتخاباتی