مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 22:052024-06-09سياسي

آغاز رویداد منطقه ای روز جهانی چوب در کرمانشاه


رویداد منطقه ای روز جهانی چوب همزمان با شروع هفته صنایع دستی با حضور 40 هنرمند صنعتگر رشته چوب از سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد.

- ایسنا/کرمانشاه رویداد منطقه ای روز جهانی چوب همزمان با شروع هفته صنایع دستی با حضور 40 هنرمند صنعتگر رشته چوب از سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد.

علیرضا باوند پور نماینده سازمان روز جهانی چوب در ایران، عصر امروز(20 خرداد) در مراسم افتتاحیه این رویداد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این برای پنجمین سال است که رویداد منطقه ای روز جهانی چوب در کرمانشاه برگزار می شود، اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش فراخوان برگزاری این رویداد در کشور داده شد که طی آن حدود 300 هنرمند در خواست حضور در رویداد را داشتند که در نهایت از بین آنها حدود 40 نفر انتخاب شدند.

وی افزود: از 40 هنرمندی که در این رویداد حضور دارند، 10 نفر از آنها در قالب یک تیم از کرمانشاه هستند.

نماینده سازمان روز جهانی چوب در ایران تصریح کرد: این رویداد از امروز(یکشنبه) آغاز شده و به مدت پنج روز در محل محوطه فرهنگی تاریخی تاق بستان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امسال رویداد منطقه ای روز جهانی چوب برخلاف سالهای گذشته به شکل رقابتی برگزار می شود، عنوان کرد: موضوع در نظر گرفته شده برای رویداد امسال تنوع چوب در فرهنگ است که شرکت کنندگان آثار خود را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد منطقه ای روز جهانی چوب در کرمانشاه

آغاز رویداد منطقه ای روز جهانی چوب در کرمانشاه