مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 12:252024-05-29فرهنگي

«پیر پسر» با بازی لیلا حاتمی و حامد بهداد به ترانسیلوانیا می رود


فیلم سینمایی «پیر پسر» ساخته ی اکتای براهنی در دومین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه جشنواره فیلم ترانسیلوانیا به نمایش گذاشته می شود.

- پیر پسر با بازی لیلا حاتمی و حامد بهداد به ترانسیلوانیا می رود فیلم سینمایی پیر پسر ساخته ی اکتای براهنی در دومین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه جشنواره فیلم ترانسیلوانیا به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی پیر پسر ساخته ی اکتای براهنی و با تهیه کنندگی مشترک بابک حمیدیان و حنیف سروری پس از موفقیت در جشنواره فیلم روتردام، به بیست و سومین فستیوال فیلم ترانسیلوانیا راه یافت.

این فیلم در بخش اصلی مسابقه که به فیلم های اول و دوم کارگردان ها اختصاص دارد، به رقابت با دیگر فیلم ها در این رویداد سینمایی معتبر می پردازد.

بیست و سومین فستیوال فیلم ترانسیلوانیا از 14 تا 23 ژوئن 25 (خرداد تا 4 تیر) در کشور رومانی برگزار خواهد شد.

فیلم سینمایی پیر پسر در اولین حضور جهانی خود در فستیوال فیلم روتردام جایزه بهترین فیلم بخش پرده ی بزرگ را از آن خود کرد.

پیر پسر دومین ساخته ی اکتای براهنی است که با بازی حامد بهداد، لیلا حاتمی، محمد ولی زادگان و با هنرمندی حسن پورشیرازی سال گذشته تولید شده و پخش بین الملل آن به عهده کمپانی پخش هفت چشمه با مدیریت میلاد خسروی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیر پسر» با بازی لیلا حاتمی و حامد بهداد به ترانسیلوانیا می رود

«پیر پسر» با بازی لیلا حاتمی و حامد بهداد به ترانسیلوانیا می رود